ADMINISTRATIEF

e-mails beantwoorden, mailprogramma structureren, agendabeheer, advies

FINANCIEEL

bijhouden boekhouding, debiteurenbeheer

SOCIALE MEDIA

nieuwsbrieven via massa-mailingsysteem (MailChimp, MailPoet, ActiveCampaign), Twitter-berichten, bedrijfspagina Facebook bijhouden, LinkedIn-profiel updaten

KLANTCONTACT

onderhouden klantcontacten, afspraken inplannen, acquisitie

HANDIGE TIPS!

INZICHT EN OVERZICHT

IMG_3001Wil je weer eens een avond thuis zijn en niet met de boekhouding bezig zijn? Wil je meer inzicht in jouw bedrijfsprocessen? Een betere structuur binnen jouw organisatie? Overzicht in jouw administratie? Effectiever social media-gebruik?

BEL ME EN IK KOM JE HELPEN!

Ik help met het structureren van jouw bedrijf, zodat jij kunt ondernemen. Zodat jij weer ontspannen kunt genieten van jouw weekend.

Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in het structureren van processen en planningen. Doelgericht en pragmatisch zorg ik ervoor dat je meer overzicht krijgt in jouw bedrijf. Dit geeft rust. En goede resultaten. Door het neerzetten van concrete doelen, creëer ik urgentie en draagvlak. Ik overzie het geheel, kom snel tot de kern en heb oog voor detail.

Mijn werkzaamheden kunnen op kantoor plaats vinden, of vanaf mijn eigen werkplek. Afhankelijk van de behoefte kan gekozen worden voor een aantal dagdelen per week voor een aantal maanden, of voor een korte klus zoals bijvoorbeeld het in orde maken van de boekhouding van een jaar of het opzetten en structureren van social media mogelijkheden. Alles in overleg.

Klinkt interessant hoe werkt het?

Inzet kan eenmalig als ook op structurele basis. Laat hier uw gegevens achter en ik vertel u meer over de werkwijze.

Signalen werkstress bij leidinggevenden

% geen plezier meer in werk 71%
% ervaart gezondheidsklachten 64%
% gaat ten koste van productiviteit 71%
Onderzoek psychosociale arbeidsbelasting | © Veldkamp | Oktober 2014
1

STEL JE BENT EEN ONDERNEMER

Je bent blij dat je de crisistijd hebt overleefd. Dat kwam vooral omdat je als een malle bezig was met het binnenhalen van bijna elke klus. Maar nu word je onrustig van jouw eigen organisatie. Je kunt niets vinden? Wat staat er nog open? Wat had je afgesproken? En met wie?

2

JE WILT ONDERNEMEN

Maar daarvoor heb je overzicht nodig. En inzicht. En door al dat ondernemen en overleven van de afgelopen jaren is het overzicht steeds een stukje minder geworden. Daar heb je ook geen tijd voor.

3

EXTRA HULP?

Als je nou één of twee dagdelen per week wat extra hulp zou kunnen krijgen. Of iemand die iedere ochtend de planning en de mail doorneemt. En dan het liefst zo dat het je geen werkplek kost. Iemand op afstand, maar toch dichtbij. Iemand waar je iedere dag even je ideeën kunt spuien en die jou helpt met het vinden van de juiste structuur. Zodat je weer kunt gaan ondernemen. En in het weekend leuke dingen kunt gaan doen met het gezin. Dan kun je weer uitgerust opstaan en ontspannen aan het werk beginnen. Je hebt de regie weer over jouw leven.

IMG_3052vk
4

IK KAN JOU HELPEN!

Stuur mij een bericht en ik neem binnen 24 uur contact met je op.

Mijn werkzaamheden kunnen op locatie gedaan worden, of (voor een deel) op afstand. Afhankelijk van de behoefte kan gekozen worden voor

5
  • een aantal dagdelen per week voor een aantal maanden, bijvoorbeeld voor het bijhouden van de mail, het inplannen van afspraken, debiteurenbeheer, klantcontacten onderhoude, sociale media bijwerken
6
  • voor een korte klus zoals bijvoorbeeld het klaar maken van de boekhouding voor de accountant (kas/bankboek plus bonnetjes) of het opzetten en structureren van social media mogelijkheden.
WHAT THEY ARE SAYING

TESTIMONIALS